+

Achiziționați informații

Mod de cumpărare / garanție

1. Procedura de cumpărare

Puteți căuta în magazinul nostru printre produsele organizate în categorii fără să vă înregistrați sau să vă logați. Produsul ales poate fi așezat în coș accesând fișa acestuia. Dacă produsul apare pe fișă în mai multe variante, cel mai corespunzător poate fi ales cu ajutorul butoanelor radio. 

Cantitatea produselor așezate în coș poate fi modificată pe pagina Modificare coș.

Cumpărarea poate fi finalizată la casă, aici puteți să vă alegeți modul de livrare și plată cel mai corespunzător Dvs., precum și să lansați comanda. Pentru a folosi casa trebuie să vă logați , iar dacă nu ați cumpărat încă din magazin, va trebui să vă înregistrați, indicând datele necesare derulării cumpărăturilor. Veți primi un e-mail de confirmare privind comanda efectuată. 

Comanda Dvs. poate fi urmărită după logare pe pagina Comenzi anterioare.

Vă atragem atenția, că nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele greșeli de text, date eronate! Datele tehnice din fișa produsului au caracter informativ, pentru descrierea oficială a produsului vă rugăm să accesați pagina web a fabricantului produsului respectiv. Imaginile afișate lângă produse au caracter ilustrativ, produsele reale pot diferi de acestea. 

În caz de reclamații privind livrarea sau în caz de comandă greșită vă rugăm să contactați colegii noștri la una dintre modalitățile noastre de contact.

2. Dreptul de renunțare/reziliere 

Aveți dreptul de a renunța la comandă în termen de 14 zile. Deasemenea în cazul unui contract de prestări servicii, dacă executarea contractului a fost începută, aveți dreptul de a rezilia contractul în termen de 14 zile fără numirea motivului. Termenul de renunțare/reziliere expiră în 14 zile de la data preluării produsului de către Dvs., sau de o terță persoană indicată de Dvs., alta decât transportatorul. Dacă doriți să vă exercitați dreptul de renunțare/reziliere, aveți obligația de a trimite la adresa poștală a magazinului web (de ex. prin poștă, fax sau în e-mail) declarația fermă privind intenáia de renunțare. Exercitarea dreptului de renunțare/reziliere este valabilă, dacă declarația de renunțare/reziliere este trimisă înainte de expirarea termenului de mai sus. 

Dacă renunțați la contract, magazinul nostru vă va returna fără întârziere, dar cel mult în termen de 14 zile de la primirea declarației de renunțare toate costurile suportate de Dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare datorate de alegerea Dvs. de a vi se livra produsul prin alte mijloace decât cele oferite de noi, modalitatea de livrare obișnuită, cea mai ieftină). Cu ocazia returnării banilor vom apela la modalitatea de plată folosită cu ocazia comenzoo inițiale, cu excepția cazului în care vă exprimați acordul la folosirea unei alte modalități de plată. În urma folosirii unei modalități diferite de plată, dvs. nu veți suporta nici o cheltuială în plus. Avem dreptul de a amâna returnarea până la primirea produsului returnat, sau până Dvs. veți dovedi returnarea acestuia: va fi luată în considerare cronologic prima dată dintre cele două.

3. Garanția pentru vicii ascunse

În ce condiții se acordă garanția pentru vicii ascunse? 

În caz de neconformitate aveți dreptul de a solicita de la magazinul web acordarea garanției pentru vicii ascunse, conform prevederilor Codului Civil. 

Ce drepturi vi se cuvin în baza solicitării de garanție pentru vicii ascunse?

Aveți dreptul la revendicarea garanției - conform alegerii dvs. - după cum urmează:

Puteți solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția situației când această măsură nu este posibilă sau                   - dacă impune costuri nerezonabile vânzătorului. Dacă nu ați solicitat repararea sau înlocuirea, sau nu ați putut solicita, aveți dreptul să cereți reducerea corespunzătoare a prețului, sau remedierea defecțiunilor să fie efectuată de dvs. pe cheltuiala vânzătorului sau - în ultim caz - rezilierea contractului.

Puteți trece de la dreptul la garanție pentru vicii ascunse ales la altul, însă cheltuielile de trecere vor fi suportate de dvs., cu excepția cazului în care trecerea a fost motivată, sau vânzătorul a dat motivul. 

Care este termenul de validare a solicitării de acordare a garanției pentru viciile ascunse? 

Aveți obligația de a anunța defectul neîntârziat după ce acesta a fost observat, dar cel târziu în termen de două luni după ce a fost depistat. Vă atragem atenția asupra faptului, că după depășirea perioadei de perivare de doi ani calculată de la executarea contractului, nu mai aveți posibilitatea la validarea acestor drepturi. 

De la cine puteți cere validarea dreptului la garanția pentru viciile ascunse?

Garanția pentru vicii ascunse este acordată de vânzător. 

Care sunt condițiile suplimentare pentru validarea dreptului la garanția pentru viciile ascunse? 

În afară de anunțarea defectului în termen de șase luni de la executare nu mai sunt alte condiții, dacă ne dovediți, că produsul sau serviciile provin de la firma noastră. Însă după expirarea termenului de șase luni de la executare, dvs. veți avea obligația de a dovedi, că defectul depistat a existat deja la data executării.  

4. Garanția de produs

În ce condiții se acordă garanția de produs?

În cazul defectului bunurilor mobile (produs), aveți dreptul la validarea dreptului specificat la punctul 3. - după alegere - sau la validarea dreptului de garanție de produs. 

Ce drepturi vi se cuvin în baza solicitării de garanție de produs?

Aveți dreptul de a cere acordarea garanției de produs numai în vederea reparării sau înlocuirii produsului defect. 

Când este considerat defect un produs?

Un produs este defect, dacă nu corespunde exigențelor calitative valabile la punerea pe piață, sau dacă nu este în conformitate cu caracteristicile indicate în descierea fabricantului. 

Care este termenul de validare a solicitării de acordare a garanției de produs? 

Solicitarea de acordare a garanției de produs poate fi validată în termen de doi ani de la punerea pe piață a produsului de către fabricant. După expirarea acestui termen dreptul va înceta. 

De la cine puteți cere validarea dreptului la garanția de produs și în ce condiții?

Validarea dreptului la granția de produs poate fi cerută numai de la fabricantul sau de la distribuitorul bunului mobil. Defectul produsului trebuie dovedit de către dvs. în caz de validare a dreptului la garanția de produs. 

Când este exceptat fabricantul (distribuitorul) de la obligația de acordare a garanției de produs?

Fabricantul (distribuitorul) este exceptat de la obligația de garanție de produs numai în cazul în care poate dovedi faptul că: 
– produsul nu a fost fabricat sau pus pe piață în cadrul activității sale comerciale, sau 
– defectul nu a putut fi depistat la data punerii pe piață conform în stadiul științific și tehnologic actual sau             -
– defectul produsului se datorează aplicării prevederilor legale obligatorii. 

Pentru exceptare fabricantul (distribuitorul) va dovedi un singur motiv. 

Vă atragem atenția, că pentru același defect nu puteți valida deodată solicitarea de acordare a garanției pentru vicii ascunse și de produs. În cazul validării cu succes a solicitării de acordare a garanției de produs, aveți dreptul de a valida solicitarea de garanție pentru vicii ascunse privind produsul înlocuit, sau reparat. 

5. Garanție

În ce condiții se acordă garanția de vicii ascunse?

În caz de executare defectuoasă magazinul web are obligația de acordare a garanției. 

Care sunt drepturile care vi se cuvin și care este termenul de acordare în baza condițiilor de garanție?

Vi se cuvin drepturile stabilite în contract. 

Când este exceptată societatea de la obligația de acordare a garanției?

Societatea va fi exceptată de la obligația de garanție doar în cazul în care va dovedi, că motivul defectului a apărut după executare. Vă atragem atenția, că nu aveți dreptul de a valida dreptul de garanție pentru vicii ascunse și dreptul de garanție pentru același defect în mod paralel, dar vi se cuvin drepturile de garanție indiferent de drepturile specifictae în punctele 3. și 4.  

6. Forma contractului și data încheierii acestuia

Contractul online, contractul încheiat la distanță nu este considerat contract încheiat în scris. Limba contractului este limba maghiară. Contractul nu va fi înregistrat. Contractul nu implică codul de conduită. 

Prin completarea formularului și prin trimiterea acestuia către magazin, precum și după confirmarea din partea magazinului, comanda dvs. va fi considerată fermă. 

Contractul este cosiderat ca fiind încheita, dacă magazinul va confirma pozitiv solicitarea în termen de cel mult 48 ore de la solicitare (confirmând posibilitatea de vânzare-cumpărare). Prin trimiterea solicitării și confirmarea de către magazin contractul va fi considerat ca fiind încheiat prin comportament implicit. Atât oferta, cât și confirmarea vor fi considerate transmise către cealaltă parte, când acestea pot fi accesate de părți. 

7. Responsabilitate

Cumpărarea prin pagina web presupune din partea cumpărătorului cunoașterea și acceptarea posibilităților oferite de internet. Utilizatorul, resectiv cumpărătorul va lua la cunoștință faptul că trebuie să-și asume eventualele riscuri asociate navigării și cumpărării pe internet, totodată acesta va răsounde personal pentru utilizarea în condiții de siguranță a calculatorului și pentru protecția datelor stocate pe calculator. Prin lansarea comenzii în magazinul web cumpărătorii vor declara, că au luat la cunoștință și au acceptat prezentele condiții comerciale. 

8. Protecția datelor persoanle, cookies

Cu ocazia lansării comenzii vor fi solicitate de la cumpărători numai datele necesare derulării comenzii. Aceste date nu vor fi transmise către terți. Sunt exceptate datele, care sunt necesare livrării sau înmânării produsului. 

Ștergerea datelor din sistemul nostru poate fi solicitată la oricare dintre contactele magazinului nostru web

Magazinul web va folosi așa-numite fișiere Cookie la utilizarea browser-ului de navigare de către cumpărător. Aceste fișiere nu vor conține nici un fel de informații cu privire la persoana cumpărătorului sau la caracteristicile sau locația calculatorului (tableta, telefon mobil etc.) acestuia, va contribui în mod exclusiv la funcționarea tehnică a magazinului. 

9. Alte reglementări legale

Regulamentul detaliat privind contractul dintre consumator și firmă poate fi studiat în O.G.  45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet.

Pentru a accesa legislația privind protecția consumatorilor vă rugăm să vizitați site-ul Asociației Naționale de Protecție a Consumătorilor Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület sau site-ul Autorității Naționale de Protecția Consumătorilor Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság.

10. Datele exacte și detaliate ale administratorului magazinului web 

Vă rugăm să dați click aici pentru a accesa datele exacte ale administratorului magazinului web. 

11. Condițiile de executare 

Livrarea se va face în 90% dintre cazuri din depozit, în alte cazuri 5-7 zile lucrătoare, după fiecare comandă veți primi o confirmare de livrare, care va fi efectuată de către un coleg. În caz de nevoie puteți să solicitați o ofertă de preț înainte de a comanda la adresa info@sealmark.hu, specificând termenul exact de livrare. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru conținuturile eronate sau greșelile de tipar pe site sau pe fișa produsului. În caz de întrebări vă rugăm să ne contactați prin una dintre modalitățile de contact indicate pe site. 

Relație

  • UNGARIA - 2427 Baracs, Ifjúság utca 22/B.
  • +36 20 363 5109
  • info@sealmark.hu

Buletin informativ

SEALMARK MŰANYAGIPARI KFT. - 2005-2024 Minden jog fenntartva!

Site-urile Web utilizează cookie-uri pentru a accesa funcțiile de bază și o experiență mai bună a utilizatorilor. Prin utilizarea acestui site, sunteți de acord cu termenii și condițiile și cu politica de confidențialitate.